Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

Nirvana: Doused in Mud, Soaked in Bleach tribute ajánló

2016. 04. 16., Robotic Empire

2016. április 23. - herma

nirvana.jpg

Eljött hát ez is, én pedig előre megmondtam! Pedig dehogy voltam benne biztos, mindenesetre 3 napot tévedtem, ami egy év távlatában nem is rossz. Mondjuk, ha nem számolok szarul, akkor csak 1 lett volna, de mindegy...

Aki nem értené, hogy miről beszélek, annak teljes mértékben igaza van! Az a helyzet, hogy a Robotic Empire kiadó tavaly, illetve tavalyelőtt már készített ilyen kiadványokat, a két későbbi Nirvana nagylemez tekintetében. Azaz felkért néhány az istállójához tartozó lovat bandát, hogy ugyanmár nyomjanak fel egy-egy dalt, és így valahogy... Méghozzá nem is sikerültek rosszul, itt írtam róluk!

Sajnos most nem áll módomban olyan részletességgel írni, minthogy kényszeres fládolási fogadalmat tétettem magammal, és adott idő alatt minél több (azért reményeim szerint használható) cikk megírására törekszem.

Mindenesetre annyit leszögeznék, hogy az egész cucctól nem vagyok valami hajde elhalva. Egy igazán átütő cover sincs, igazából vannak az egész okék, meg a felejthető dolgok, aztán jóvan.

Persze van aki jobban ragaszkodott az eredetihez, van aki kevésbé, illetve akadnak olykor kíméletlenül igénytelen előadások, azt is mondhatnám, dekonstrukciók, és hát azokra nem is igazán lettem volna kíváncsi. Ha valaki nagyon akarja, elárulom, még a This Will Destroy You ilyenje a legtűrhetőbb (viszont ezáltal minden idők egyik legbrutálisabb Nirvana dala - Paper Cuts, ugye - így egy hatalmas kihagyott ziccer marad)

Amúgy meg nem teszek egyebet, minthogy felsorolom azokat a dalokat, amelyeket bárkinek jószívvel ajánlok meghallgatásra: Floyd the Barber, School, Love Buzz, Swap Meet, Downer. Persze ezek sem veszélyeztetik az eredetijüket, de legalább jólesnek.

Ha valakinek +- 1-2 dal a "véleménye", az simán belefér, de egy totál más értékelésen komolyan meglepődnék...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr558640624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása