Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

hír: Én biza' a Muse-ról az olimpia óta nem hallottam, de most megin' igen!

2015. április 22. - herma

Merthogy június 8-án jön ki a világ legmegalománabb alternatív stadionrock szupersztárjának hetedik nagylemeze Drones címmel. A tervük az volt, hogy lecsupaszítják a zenéjüket az utóbbi időben rárakódott csili-vili mindenfélétől. Hogy ez sikerül-e, hamarosan kiderül, én nem hiszem, ám nekem végül is mindegy. Ha tetszik, akkor jó. Legutóbb nem volt annyira jó, úgyhogy a kísérlet a változásra biztos nem árt meg. A borító aranyos/vicces, nézzétek csak:

11081076_10152964634298725_1480765112897448442_n.jpg

A dalcímekre is vethettek egy pislantást:

1. Dead Inside

2. [Drill Sergeant]

3. Psycho

4. Mercy

5. Reapers

6. The Handler

7. [JFK]

8. Defector

9. Revolt

10. Aftermath

11. The Globalist

12. Drones

Ezekből legalább két dalt már ismerni lehet. Én viszont nem teszek ki olyan dalt, amelyet még nem hallottam. Márpedig majd csak egyben a lemezt. Na nem kényszerességből, csak most épp ilyenem van.

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr577388026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása