Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

Moonsorrow: Jumalten Aika ajánló

2016. 04. 01., Century Media Records

2020. július 06. - herma

moonsorrow.jpg

Régóta sztárkodik dölyfösen a pagan-folk metal undergroundban a Moonsorrow, nekem mégsem mondott soha semmit. Pedig még egyszer naivan CD-t is vettem tőlük (hatalmas csalódás volt, elajándékoztam), másszor koncertjükön is voltam (kimentem róla). De azért rendre belehallgatok az aktuális anyagaikba. És láss csodát, a Jumalten Aika bejött. Lehet, hogy nekem szokott hozzá a fülem valamihez, amit eddig nem bírt elviselni, az is elképzelhető, hogy ha most visszahallgatnék egy-két régebbi dolgot, már azokkal is tudnék kezdeni valamit, ki tudja. Én nem, mert egyelőre azért eszem ágában sincs fejvesztve nekiesni a korábbi anyagaiknak. Így a tán nem olyan rossz emlékezetemre hagyatkozva arra tippelek, hogy mostanra kevésbé játszanak szögletesen, több díszítő elemet alkalmaznak, és talán a témák maguk is jobbak, érdekfeszítőbbek. Mindenesetre egy folyamatosan áramló zenei élményt nyújtanak, nem túl mézes-mázas, hangulatos népzenei köntösben, amit többszöri nekifutásra is olyan jól esik hallgatni, mint összetalálkozni egy régi baráttal, pedig mint mondtam, korábban nem jöttünk ki valami jól...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr838566754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása