Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

Mandäla: Densa Espiral ajánló

2014. 10. 09., self-released

2016. április 28. - herma

mandala.jpg

Újra kiadhatták, mert aktuális cuccként bukkantam rá, egyébként meg ami jó, az jó, és biztos vagyok benne, hogy 2016 Magyarországán jelenleg én vagyok az egyetlen, aki találkozott már a chilei csapattal (természetesen én is csak átvitt értelemben), akik bizony spanyolul nyomják! Jó kis jammelős pszichedelikus rock egyébként, olykor némi grunge áthallással (amikor konkrétabbak a riffek), persze arról is tudjuk, hogy a 70-es évekből (már a zenéjéből) sarjadzott ki.

Én az ilyen zenét bármikor el tudom hallgatni, de főleg kicsit esős időben, amikor egy kis energiára van szükségem. Persze aludni is lehet rá, vagy betépve őrjöngeni, mert ringat is, és dinamikus is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr548670438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása