Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

King Buffalo: Orion ajánló

2016. 03. 05., self released

2016. március 20. - herma

king_buffalo_orion.jpg

Hát igen, megint egy stoner-doom lemez. Hiába, nem bírok magammal, de ha egyszerűen tökéletes. A hangzás 1000%-osan ideális, a díszítő gitárjátékért (szólók, satöbbi) is csak odalenni lehet, a riffelés szégyentelenül lusta, és az ének is a műfajnak megfelelően pazar, azaz laposra aszalt bivaly szagú.

Szerintem még a borító is gyönyörű!* Szívesen elmennék mellette, de nem lehet, aki csak teheti, hallgassa meg!

 

* Midőn ezt írtam, tiszta volt az ég egész más volt a borító, csak később találtam rá a hivatalosra, és cseréltem. De hogy ne fosszak meg semmit, elsőre ezt találtam:

king_buffalo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr188505886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása