Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

Bells of Youth: Dreamers ajánló

2016. 04. 15., V2 Records

2016. április 17. - herma

bells_of_youth.jpg

Ha valaki (például én) az Arcadia videójával kezdi az ismerkedést, akkor nem is sejti, milyen feelinges zene van a Dreamers-en. Szerencsére vagyok olyan alapos, hogy eljuttattam magam a lemezkezdésig, és ott igencsak meglepődtem a David Gilmour jellegű gitározáson, innen pedig már egyenes volt az út... és persze az Arcadia is pillanatok alatt a helyére került

Az öt bombázó (jó, ez ízlés dolga, de mondjuk négyet simán tartok őszintén is) meg kell hagyni, nem vidámkodja túl a muzsikálást, de egyrészt engem az ilyesmi sosem zavart, másrészt igencsak jó számokat írtak, és az indie rockos vonulatukon belül meglepően sokféle hangon szólalnak meg.

Természetesen a vokálokban is megnyilvánul a sok női résztvevő, így még acapellára is futja tőlük!

De - minthogy ezerszeres elmaradásban vagyok magamtól - ennél jobban nem mennék most bele a dolgokba, mindenképpen érdekes-érdemes hallgatnivaló, és annak ellenére, hogy pozitívan nyilatkoztam a hölgyek külsejéről, remélem az világos, hogy senkit nem rakok ide a két szép szeméért (még ha az a kettő tíz is)!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr548632806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása