Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

Our Solar System: In Time ajánló

2016. 03. 25., Beyond Beyond Is Beyond Records

2016. április 10. - herma

our_solar_system.jpg

Totál beállt pszichedelikus krautrock muzsika két tételben, háromnegyed órában! Állati hangulatos, sőt, varázslatos (már ha valaki fogékony a mágiára), én minden nélkül (ebbe a kifejezésbe persze mindig bele kell érteni egy kisebb lórugásnyi koffeint) is rettentően tudom élvezni, de komolyabb tudatmódosítókkal kétségtelen, hogy lényeglátóvá tesz!

Stockholmból jön a csapat egyébként, bár nem egészen úgy öltöznek, mint a helybéliek, cserébe egészen biztos, hogy egy cseppet sem normálisak:

our_solar_system_band.jpg

Ami azt illeti, a második dalban egy hölgy énekel is, csak sajnos (valójában persze épphogy szerencsére) egyáltalán nincs magánál...

Spirituálgalaktikus utazásra invitál tehát az Our Solar System, és miután expresszjáratot kínálnak a foglalatossághoz, én nem tehetek mást, minthogy meghajtsam a fejem előttük, és egy tőlem telően szerény mozdulattal jelezzem, hogy tessék, itt lehet beszállni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr998584524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása