Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

Szavazás évfordulós lemezekről

2015. november 30. - herma

Alapvetően ez csak egy kísérlet részemről, hogy kipróbáljam már ezt a szavazás gombot. Ha mégis lesz akár egy szavazat is, ígérem megeszem az összes kalapom! ;-)

rock_the_vote.jpg

Szóval kiötlöttem azt a szabályt magam számára, hogy az adott évben a valahányszor 5 évvel azelőtti lemezekről "írhatok" megemlékezést / ajánlót / elemzést, mittudoménmit. Most van még egy hónapom ugye idén, esetleg tényleg sort is kerítek néhányra. Ezért átfutottam a megfelelő években megjelent lemezeket (legalábbis azok egy szeletét ;-)), és csináltam egy előválogatást. Így 40 "esélyes" maradt, ezekre lehet szavazni, mármint, hogy ki mit szeretne, hogy melyikről írjak. A szavazás mondjuk tartson Karácsony másnapjáig, azaz 26-án éjfélig. Persze elvileg addig is aktív vagyok, ha volna olyan, az épp aktuális állást figyelembe tudnám venni...*

Jöjjenek tehát, időrendben, az átláthatóság kedvéért 3 blokkra bontom őket:

 

 

 

 

Ha mást nem, legalább annyit tanultam a dologból, hogy utólag semmit nem lehet már változtatni a cuccon (nem az aktiválás - az korrekt is volna - hanem az első beillesztés után), még azt sem, hogy szavazás nélkül is lehessen-e látni az aktuális állást. Nos, mivel ha valamiben is bízom, az félmaroknyi szavazat, gondoltam ösztönzőleg hat, ha nem lehet látni. Viszont, mint kiderült, hogy ez esetben szavazás nélkül én, a szerző, adminisztrátor, blogtulaj satöbbi sem tudom megnézni (legalábbis nem derült ki, hogy ha igen, hogyan). Így viszont vagy nem látom, hogy miről "kell írnom", vagy szépen beletorzítok, ami ugye ilyen kis számoknál életveszély, de hát egyébként is, úgyhogy nem is értem...

És persze kezdhettem elölről, mert mint mondtam, nem lehet belenyúlni. Ihaj!

 

*Miután a blogom látogatottsága egyelőre 0 körüli, akár 1 szavazat is nagy reményekre jogosít bárkit, csak ösztönzésképpen mondom!

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr408128664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása