Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

hír: Ugye a Bin-Jip, ugye az a Harcsa Veronika, ugye az új klip

2015. április 22. - herma

Ezt a debil címet azért adtam (azon túl, hogy magam is debil volnék), mert én magam épp csak a múltkorában eszméltem, hogy a Bin-Jip létezik egyáltalán. Azt tudtam, hogy létezik H.W., sőt, koncertjén is voltam. Így azzal is tisztában voltam, hogy jó hangja van, sőt lemezeit is hallottam. No meg azt is tudtam, hogy ki az a Gyémánt Bálint (gitáros egyébként, mily meglepő, itt is), sőt, kettejük egy közös lemezéről is volt valami fogalmam. És még azzal is képben voltam, hogy Veron imádja a trip-hopot, ám arról már sejtelmem sem volt, hogy van is effelé mozgó projektje, és pont Gy.B.-tal, meg Andrew J-vel (akiről viszont sosem hallottam, bár ez az irányt tekintve, amerről ő jön, ill. amerre én figyelni szoktam, egyáltalán nem meglepő, de amit itt csinál, az tetszik, és ez most egyáltalán nem nyalás), sőt, már van is két lemezük. Meg hogy mindez a Bin-Jip.

hir_01.jpg

Mostanra mindez persze módosult, a Heavy című nagylemezük még viszonylag friss, így megeshet, hogy ejtek róla néhány szót a későbbiekben, bár ugye erre én vagyok a legfőbb antigarancia. Erről is forgatódott a mindjárt megtekinthető művészi videó a Dinner with a Demon című dalra, amelyben - ha valaki számára nem volna világos - a zenekar tagjai játszák a szerepeket. Veronika mindjárt (legalább) kettőt is (nem, valójában nincs ikertestvére, aki üldözné), és nem, nem ment tönkre a gépetek/monitorotok/szemetek stb., hanem tényleg fekete-fehér a képanyag:

 

Tudom, de ha nem tudnám, akkor is elárulnám, hogy a klipet Vandad Kashefi rendezte, aki hármat is forgatott már a Quimby-nek, de dolgozott már Palya Beával, Alba Hysenivel, ill. Lajkó Félixxel is.

 Egyébként legelőször engem ezzel a videóval (e)vett meg a zenekar:

és bevallom, nekem ez az élő hangzás sokkal jobban tetszik is, mint a lemezes, de ez senkit ne tántorítson el az anyagaik beszerzésétől, csak mindenki menjen el koncertre is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr267388074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása