Magyarország egyetlen őrülten intelligens zenei blogja

Music Over My Head

Music Over My Head

Zenék, amiket mostanában hallgattam 7.

2015. január 20. - herma

Kissé cseles a cím, már ami a valóságtartalmat illeti, mert abból semmi nem igaz.

zenek_7.jpg

Hanem annyiban jogos, hogy a sorozattal kapcsolatosan írok, már hogy miért nincsenek újabb részek réges régóta. A 6. résszel elégedett voltam amikor elkészült, és az vagyok most is. Ámde az átszervezés miatt, amit megejtettem, az egész sorozat mintha okafogyottá vált volna (amiknek itt kéne szerepelniük, kb. azok kerültek a kritika (ajánló) rovatba). Persze még törögetem a fejem, hogy hogyan tudnám a sorozatot megmenteni, de egyelőre nem sok okos jut eszembe. Azaz talán egy hang/videó beágyazós cucc nem volna rossz, majd meglátom...

 herma

A bejegyzés trackback címe:

https://breakthesilence.blog.hu/api/trackback/id/tr936974033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása